Abcor nieuwkomer in de WTR1000

Ieder jaar zijn er weer vele rankings van merkenbureaus. Belangrijk natuurlijk voor ons als kantoor. Zeker als het gaat om een onafhankelijke beoordeling door klanten. We zijn dan ook super blij dat we dit jaar als een van de weinige nieuwkomers staan opgenomen in de lijst van meest toonaangevende bedrijven in de Benelux van de WTR1000. En dat met lovende citaten van onze klanten!

 

Bijzonder fijn, want de WTR1000 (World Trademark Review 2021) lijst wordt namelijk gezien als een van de meest belangrijke wereldwijde overzichten van merkenbureaus en bedrijven op het gebied van het merkenrecht.


“ABCOR BV: Filing, prosecution and worldwide portfolio management are the bread and butter of contemporary boutique and WTR 1000 newcomer ABCOR. As most team members have previously held in-house positions, the side has an insider’s perspective on business needs and challenges. Leading the nine-person outfit is founder Theo-Willem van Leeuwen: “proactive, reliable and hands-on”, he thinks outside the box to build efficient brand management strategies with the greatest skill and care.”

overige-algemeen



De laatste artikelen
Champagne stopt Champaws
Klinsmann–Panini: 2-1
Het belang van erkenning
Afwasborstels met vrouwelijke vormen
Influencers social media en bekend merk
Onze klanten
Volg Abcor
merkenbureau abcor op facebookmerkenbureau abcor op twitter merkenbureau abcor op linked in merkenbureau abcor op google plus
eiser
gedaagde
eiser
gedaagde

IP Kennisquiz over merkenrechten beeld versus woordmerk

Lacoste verkoopt kleding, schoeisel, parfum en brillen over de hele wereld. Het merk gebruikt een groene krokodil als logo. Het logo verwijst naar de bijnaam le Crocodile van de oprichter, tennisser René Lacoste. Het bedrijf heeft naast de naam, ook de gestileerde krokodil als merk vastgelegd. Als het merk EAU CROCO wordt aangevraagd voor parfum, juwelen en kleding, maakt het bedrijf hiertegen succesvol bezwaar. Is dit inderdaad een inbreuk?