23 miljoen voor .APP

In de Benelux is nog steeds weinig aandacht voor de lancering van de nieuwe domeinnaam extensies. Wereldwijd is er echter een oorlog gaande, waar de sterkste partijen zegevieren. Belangrijke nieuwe alternatieven op de .COM worden de extensies .APP, .ONLINE, .STORE en .SHOP.

Omdat meerdere bedrijven de .APP extensie willen exploiteren, is er een veiling gehouden. Deze is uiteindelijk gewonnen door Google met een bod van 25 miljoen dollar. Wanneer bedrijven de .APP domeinnamen kunnen registreren bij Google, is nog onbekend.

domeinnamen



De laatste artikelen
AJAX.football – domeinnaamkaping en UDRP procedures
Belang van de .co.nl
Google Adwords- Is topbloemen.nl een onderdeel van Fleurop?
Blokker maakt inbreuk op Chinese partytent
H & M opnieuw in de fout- design of merkgebruik?
eiser
gedaagde
eiser
gedaagde

IP Kennisquiz over merkenrechten beeld versus woordmerk

Lacoste verkoopt kleding, schoeisel, parfum en brillen over de hele wereld. Het merk gebruikt een groene krokodil als logo. Het logo verwijst naar de bijnaam le Crocodile van de oprichter, tennisser René Lacoste. Het bedrijf heeft naast de naam, ook de gestileerde krokodil als merk vastgelegd. Als het merk EAU CROCO wordt aangevraagd voor parfum, juwelen en kleding, maakt het bedrijf hiertegen succesvol bezwaar. Is dit inderdaad een inbreuk?
Volg Abcor
merkenbureau abcor op facebookmerkenbureau abcor op twitter merkenbureau abcor op linked in merkenbureau abcor op google plus