Positieve reviews zijn van groot belang. Om die reden lijkt het aantrekkelijk om als bedrijf/beheerder de waarheid een klein beetje te sturen. Mag je bijvoorbeeld een selectie maken in de berichten die te zien zijn? »internet-online-branding
Reviews zijn voor consumenten van groot belang. Op basis daarvan plaatsen consumenten opdrachten (denk maar aan booking.com, airbnb.nl en iens.nl). In een wereld vol met nepnieuws, is het natuurlijk niet gek dat er ook nep reviews worden gemaakt. Wat is daar als bedrijf tegen te doen? »internet-online-branding
Voor consumenten zijn reviews van groot belang. Op basis daarvan worden opdrachten geplaatst, overnachtingen of etentjes geboekt etc. Het succes van websites als booking.com, airbnb.nl en iens.nl is voor een groot deel hieraan te danken. In een wereld vol met nepnieuws, is het natuurlijk niet gek dat er ook valse reviews (fake reviews) gemaakt worden. Negatieve fake reviews kunnen zeer schadelijk zijn voor het bedrijf, maar wat is daar tegen te doen? (Dit artikel is tevens verschenen in de weekendbijlage van de HDC-kranten.) »internet-online-branding
Om online beter gevonden te worden, kopen bedrijven zoekwoorden bij Google. Het is één van de factoren die relevant zijn bij SEO (zoekmachine optimalisatie). De vraag is: Welke zoekwoorden zijn het best? Google geeft hiervoor allerlei suggesties. Maar mag je nu ook merken van de concurrent gebruiken om aan te geven dat je een goed alternatief hiervoor bent? Dit artikel is tevens verschenen in de weekendbijlage van de HDC-kranten. »internet-online-branding
Het Europese merkenbureau (OHIM) zal vanaf 23 maart een naamswijziging doorvoeren en verder gaan onder de naam EUIPO. Gezien de vele spookfacturen waarmee merkhouders worden geconfronteerd, is het belangrijk dat de meest logische domeinnamen niet in het bezit komen van 'boefjes´. Om die reden heeft het OHIM de afgelopen maanden de volgende domeinnamen vastgelegd: EUIPO.EU, EUIPO.ORG, EUIPO.NET en EUIPO.ES. »internet-online-branding
Henny Rietkerk Compra BV - domainnames, apps en website design
"Abcor heeft een geweldig team van professionals. Met verstand van zaken en dat met een marketing gevoel."
Melanie Bauer Mecy 2 bv - Gangster energy drinks
"De samenwerking met Abcor is top, dit doormiddel van een goede communicatie die er is via telefoon en/of email. Gangster energy 😄"
Martin de Waal AIRMADE air solutions - airconditioning en klimaat control apparatuur
"Abcor denkt mee met de klant en geeft vakkundig advies. Een hele prettige samenwerking !"
Alex Duindam Kwekerij Piet Vijverberg - kwekerij gespecialiseerd in Phalaenopsis en Dracaena
"Onze jarenlange partner op merken(recht) gebied is Abcor, wij kweken planten en die groeien en bloeien altijd door. Star Quality by 5 is ons merk voor onze 5 sterren kwaliteit, dit merk en onze kwaliteit is hetgeen wat ons van de rest onderscheid."
Loes Vrij Fashion designer
"Betrokkenheid, punctualiteit en oog voor de wensen van de klant’ , je ie-zaken zijn bij Abcor in goede handen."
Enzo Knol Knol Power - vlogger- influencer
"Het fijne aan Abcor is dat ze pro-actief zijn. Ze hebben voor mij een voorstel gemaakt hoe ik het beste kan anticiperen op de situatie dat een ander mijn naam en Knolpower merk misbruikt. Dat meedenken, ook buiten de standaard kaders, vind ik super t"
Warmako
"Platform voor huisdier producten waaronder CleoCat, Dogr, District70, Geen Fields Rebel Petz"
Lacoste verkoopt kleding, schoeisel, parfum en brillen over de hele wereld. Het merk gebruikt een groene krokodil als logo. Het logo verwijst naar de bijnaam le Crocodile van de oprichter, tennisser René Lacoste. Het bedrijf heeft naast de naam, ook de gestileerde krokodil als merk vastgelegd. Als het merk EAU CROCO wordt aangevraagd voor parfum, juwelen en kleding, maakt het bedrijf hiertegen succesvol bezwaar. Is dit inderdaad een inbreuk?